Sifa Clinic

Lichaamsbehandelingen

Sifa Clinic beschikt over de nieuwste apparatuur op het gebied van schoonheid en gezondheid. Er zijn meerdere behandelingen mogelijk voor het lichaam. Bijvoorbeeld het bestrijden van vetophopingen, cellulitis, loshangende huid. Maar ook behandelingen van ontstekingsprocessen, reumatische pijn, sport blessures en vele andere chronische pijnen. Omdat elk lichaam anders is wordt er altijd eerst besproken wat de mogelijkheden en wensen zijn en welke behandeling hier het beste bij past.

Sifa Clinic Mesotherapie

Mesopen

Mesotherapie is een behandeling die met een naald word toegepast met als doel: huidverbetering en huidverjonging. Het is een behandelmethode voor zowel gezicht, hals en décolleté, waarbij de huideigen stof hyaluronzuur in combinatie met vitaminecomlex, met behulp van apparatuur, in kleine hoeveelheden in de huid wordt ingebracht. Mesotherapie vervaagt fijne lijntjes, rimpeltjes en littekens. De huid krijgt weer een jonge en frisse uitstraling.

Nora Bode Oxyjet

Bij de gepatenteerde Oxyjet behandelingen worden de huidcellen voorzien van pure geconcentreerde zuurstof, en actieve werkstofconcentraten met een hoge werkzaamheid waardoor de huid fris en vitaal uitziet. Het resultaat: reeds na een minuut is het preparaat diep in de huid ingedrongen en is in de basaal cellen laag een werkstof depot gevormd geheel zonder naalden of injecties! Behandeling is geschikt voor: Gezicht, Buik, Borsten, Benen, Kin, Decolleté.

Cymedics Diode

3 in 1 laserontharing met de nieuwste technologie pijnloos, effectief en definitieve ontharing. Voor elke huid en haartype. Exclusief bij Sifa. 755 nm (Alexandrite) 810 nm (Diode) 1064 nm (Nd:YAG) 3 in 1 verschillende golflengtes alles in één apparaat voor het beste resultaat.

Sifa Clinic Cupping Behandeling

Cymedics Premium

De koningin van alle behandelingen! Een geheel veilig en pijnloos alternatief voor cosmetische chirurgie exclusief bij Sifa. De biocybernetische methode brengt het te behandelende gebied op celniveau in balans, waardoor de huid en het onderliggende weefsel haar veerkracht en uiterlijk weer terug krijgt. Cymedics Premium is een innovatieve behandeling. Het heeft een liftende werking en is gebaseerd op een methode die het energetische evenwicht in de behandelde lichaamsdelen herstelt. Deze methode werd aan hand van de traditionele Chinese geneeskunde ontwikkelt, en is aan de moderne Westerse techniek aangepast. Behandeling is geschikt voor: liften van weefsel, cellulitis, littekens, puistjes, vetreductie, zwangerschapsstriae.

Cymedics Avita

Een alternatief voor chirurgische ingrepen. Ultrasound en Radio Frequentie in één. Door middel van ultrasonische golven is het afbreken van plaatselijke vetophopingen geen probleem. In combinatie met de radio frequentie blijft de huid strak, en voorkom je loshangende huid. De behandeling is geheel pijnloos en word als prettig ervaren. Behandeling is geschikt voor: Buik, Kin, Bovenarmen, Bovenbenen, Lovehandles, Banana’s, Gezicht.

Cymedics Cryo

Cryolipolysis is in de laatste jaren een populaire manier om plaatselijk vetophopingen te vernietigen. Door middel van het invriezen van plaatselijk vet worden deze vetten non actief, zo voert het lichaam via natuurlijke wijze de vetten af. De behandeling is geheel pijnloos en zeer effectief. Behandeling is geschikt voor: Buik, Bovenarmen, Lovehandles, Banana’s.

HIFU

Het collageen en elastine in de huid verminderd naarmate we ouder worden hierdoor verslapt de huid. Hifu is een veilige behandeling zonder naalden die de kracht van ultrasound gebruikt om jouw huid weer op een natuurlijke manier te liften en te verstrakken. Met slechts één behandeling zal je al resultaat zien. De huidstructuur wordt gladder, je krijgt fijnere poriën, en een stevigere huid, zonder dat deze onaangenaam of dik aanvoelt.